Prohledat tento blog

12/31/2023

Jdeme dál, nový rok 2024

 ... a je tady 31. 12. 2023

    Musím říct, že jsem nikdy nechápala to haló kolem tohoto dne. Připomeňme si fakt, že slavíme dokončení oběhu Země po orbitě. A přemýšleli jste někdy o historii oslav? Některé články uvádějí, že až do 16. století v den svatého Silvestra neprobíhaly žádné oslavy související s příchodem nového roku. Jinde jsem se dočetla, že první oslavy konce kalendářního roku jsou v západní civilizaci spojovány s osobou svatořečeného papeže Silvestra I., který zemřel právě poslední den roku 335. Co ale musím nechat tomuhle dni je to, že to i mě nutí přemýšlet a rekapitulovat uplynulý rok. Rok 2023 byl teda jízda...

    Nevím, jak vy, ale já jsem si slibovala od té 23 skvělý rok. Plánování, cestování, smysluplná práce a mnoho dalšího. Jen se to postupně začalo nějak čas od času kazit. A najednou je toho na jednoho člověka moc. Ale i tak nechci tu 23 zakončit melancholicky. Jsem vděčná...

... za zvládnuté státnice.

... za možnost vrátit se na závodní plochu.

... za to, že jsem našla odvahu postavit se i na druhou stranu foťáku.

... za nové spolužáky z vysoké.

... za přátelství, přátele a rodinu, kteří celý rok stáli vždy za mnou.

... a mohla bych samozřejmě psát dál ❤️


Přeji si, aby rok 2024 byl nejen pro mě, ale i pro všechny bytosti úspěšným rokem, šťastným a plným lásky.

s láskou anna 

Žádné komentáře:

Okomentovat