Prohledat tento blog

10/21/2019

PODZIM #najednotema

Tak konečně i já #najednotema. Projekt, který by měl sdružovat několik českých bloggerek a každý měsíc by se na našich stránkách měl objevit článek se stejnou tématikou. 

Podzim pro mě už několik let nezačíná nějakým datem, ale prvním den, kdy na Starbucks objevím Pumpkin Spice latte. Protože se v poslední době už nedá spoléhat na změny v přírodě, je tohle pro mě jediný signál, že už je čas na svetry, roláky a saka, a že už se pomaličku blíží Vánoce… 


Kdybych měla seřadit období podle oblíbenosti, podzim bude po zimě nejoblíbenější roční období. Podzim je ideální na procházky s kelímkem kávy nebo čaje, můžete se pohodlně obléknout do lehkého saka, džínů a tenisek a je vám fajn. Příroda na rozdíl od jiných období sice dává najevo, že už má to nejlepší (letos) za sebou, ale s přirovnáním v životu, znáte snad lepšího člověka než je váš dědeček nebo babička? Protože já upřímně ne, dokonce nějakým způsobem tohle období života i roku obdivuji. Paradoxně k předvídanému konci v podzimu vidím právě tu klidnou pozitivní barevnost, na rozdíl od léta nás nedráždí pil a všudypřítomný hmyz, prostě a jednoduše kouzlo podzimní přírody je něco úžasného. Kouzlo podzimního města sice není tak obdivuhodné, ale je mi nějak blíž právě proto, že poslední roky už neznám čas a pohodu procházek, ale naopak věčně uspěchaná Praha a pohodlnost městského světa s neomezenou dostupností snad všeho. Podzim je období, které mi utíká nejrychleji v roce, protože od prvního doušku Pumpkin Spice latte a procházky v listí k prvním mrazíkům uplyne nanosekunda a hned následují Vánoce a šup je tu konec dalšího roku a nový začátek.
A čím je váš podzim specifický?
Koukněte, jak berou podzim další #najednotema bloggerky Dfashion nebo Lucka Stefani
s láskou anna

Žádné komentáře:

Okomentovat