Prohledat tento blog

8/18/2019

RECENZE - Magnetické řasy

Tuhle recenzi jsem si schovávala asi rok, protože magnetické řasy mě jeden den dokázaly nadchnout a další den zase zklamat tak moc, že bych se zařekla, že už je nikdy nepoužiju. Každopádně je recenze tady, a vy se můžete konečně dozvědět rozsudek. Recenze doslova psaná na koleni v autě.
Hned na úvod: Čas od času si řasy nalepím a koncept magnetických řas, kdy nebudu oko zatěžovat lepidlem se mi zalíbil, takže nad možností tyhle řasy zkusit jsem neváhala.

Řasy mi poskytla stránka, které tímto děkuji: https://postovnezdarma.cz/

Výběr:
Při výběru jsem se snažila vybrat řasy co nejdelší, protože mám i  s přirozené řasy relativně dlouhé, chtěla jsem tedy řasy, které udělají buď prodlužující efekt, nebo alespoň zahušťující. Vybrala jsem si řasy na jednom magnetu hlavně z toho důvodu, že jsem doufala, že s nimi bude pohodlnější manipulace a jednodušší zacházení. 

Dodání:
Řasy přišly zabalené v obálce, bublinkové folii a ještě navíc jsou v magnetické krabičce,  takže se opravdu poškodit nemohly. Časem jsem zjistila, že plastová krabička, ve které řasy přišly je opravdu praktická třeba na cestování nebo jen na převážení řas, je malá, skladná a relativně pevná.

Manipulace, výdrž...
Co se týče řas ani nevím, jestli z nich být nadšená nebo ne... Aplikace je díky jednomu magnetku opravdu jednoduchá a nezabere moc času, ale řasy samy o sobě hezké oko neudělají. Nemají přirozený tvar oka, takže když je aplikujete "trčí" přes vaše oko. Dá se to ale zamaskovat, především horní linkou a dolíčením řas řasenkou, ale i tak jsou řasy znatelné. Ve finále řasy vlastně dodávají oku dramatičnost a zahušťují vnější řasy oka, ale neprodlužují. Pokud vám ale řasy padnou jak na tvar oka, tak na délku a tvar řas, tak jsou podle mě na běžné nošení jako stvořené, vydrží na oku klidně i celý den, nesklouzávají. Rozhodla jsem se je vyzkoušet v "extrémních" podmínkách, vydržely sníh, déšť, dokonce jsem je měla i ve fitku a? Držely tam, kde měly, bez hnutí.
Co beru jako velké plus je, že když řasy sundavám, tak to není nějak drastické vůči mým řasám. Někdy se mi povede totiž klasické řasy nalepit víc na řasy než na víčko a prostě aaau.

Když se zamyslím v poměru cena a kvalita nebo využití produktu, myslím, že fajn. Tyhle řasy nestojí závratnou částku a myslím, že odvedou skvělou práci. Odhaduji, že je budete moci použít daleko víckrát než klasické umělé řasy, takže vás to vlastně vyjde ještě lépe než klasika.
Takže za mě ano, jako záložní plán, když nestíháte do kabelky, ale...

... pro příště raději klasické řasy a lepidlo, podle mě dělají hezčí look.
s láskou anna

Žádné komentáře:

Okomentovat