Prohledat tento blog

5/01/2019

EOS CRYSTAL BALZÁM? + 8 tipů jak použít balzám na rty

Před rokem jsem o klasických EOS balzámech napsala... Měla jsem jisté obavy, jestli EOS stojí za to nebo ne. Musím ale říct, že tenhle balzám se stal mým favoritem celkem rychle. Textura skvělá, vůně a chuť báječná. Než jsem začala balzám používat, měla jsem suché rty a popraskané koutky, ale během tří dnů, jako mávnutím kouzelného proutku tyto nemilosti zmizely. A nejen, že zmizely problémy, balzám mi někdy zároveň slouží jako fixátor rtěnky. A v neposlední řadě mi radost dělá také balení, které se jen tak neztratí v kabelce a zároveň skvěle padne do ruky. Je tu další rok a pořád relativně nové balzámy Crystal a s nimi další otázky. Stojí za to? Jsou lepší než klasické EOS? V čem jsou jiné?
   V celku se vlastně balzámy neliší. Velký rozdíl je v textuře, klasický eos dělá na rtech silný filtr, crystal eos na rtech udělá jen příjemnou lehkou vrstvičku balzámu. Klasický eos za mě určitě hydratuje rty déle, crystal musím častěji na rty nanášet a rychleji tedy balení ubývá. Co se týče designu, ten vypadá podle mě krásně, ale také to není nic okouzlujícího, stejně jako klasický eos parádně sedne do ruky, v kabelce se hledá úplně stejně, možná se maličko hůř otevírá a zavírá, ale možná je to jen můj pocit. A výběr ze dvou variant nic moc, na chuť si asi nepřijde každý,vanilla  vs. hibiscus … 
   Verdikt? Klasika je klasika. Asi crystal eos víckrát nepotřebuji. Určitě se mi crystal bude hodit v létě, kdy mi tolik nepraskají rty a budu chtít svým rtům jen dodat hezký vzhled, ale v tu chvíli se balzám stane jen relativně drahým leskem na rty. Ale abychom nekončili tak rozporuplně, co mě mile potěšilo je eos intenzivní mléko na ruce. Dostala jsem ho k objednávce na Notino.cz a na to, že krémy na ruce nepoužívám, nebo jen zřídka, tenhle krém si u mě našel místo v kabelce hned po prvním použití. Vůně úžasná, balení praktické, výdrž a hydratace je podle mě skvělá. Co se u mě tedy potvrdilo, že výrobky Eos mám ráda, našly si u mě místo a za mě se poměr cena/kvalita mi nevadí.    A ještě vám přihodím tipy, jak můžete využit balzám na rty. Co si budem, už párkrát se mi stalo, že jsem někde přespávala a balzám na rty, byla jedna z mála věcí, které jsem měla u sebe.
  1. Gel na obočí - Asi věc, která moc komentář nepotřebuje, balzám je mastný, drží na obočí a relativně ho udrží i tam, kde chcete.
  2.  Oční krém - Já tedy oční krémy nepoužívám, ale na nějaké „kocovinové“ kruhy pod očima se asi hodí ráno všechno.
  3. Highlight - Tip, který bude platit (asi jen) s balzámem, který má v sobě nějaké třpytky, ale na rozjasnění obličeje proč ne.
  4. Nehty -  Upřímně se mi často stává, že si nervozitou rozškrábu lůžka nehtů, a když nemám po ruce krém na ruce, balzám se hodí i takhle.
  5. Baby vlásky - Všechny to známe, baby vlásky umí zničit ve chvilce dokonalý účes, a mlže se stát, že po ruce prostě není lak na vlasy, v tuhle chvíli proto děkuji eos balzámu.
  6. Čištění brýlí - V optice radí, že nemáme brýle čistit „na sucho“, takže proč i v téhle situaci nevytáhnout balzám na rty? Stačí ho maličko a kapesníkem odstraníme nečistoty i balzám.
  7. Řasy - Představte si ráno, kdy jste odlíčená, míříte třeba do školy a nemáte u sebe řasenku, ale jen balzám na rty. Stejně jako u obočí, balzám udrží relativně řasy tam, kde chceme. A jednou za čas má funkci jako sérum na řasy.
  8. Podkladová báze očních stínů - No a poslední a za poslední týden taky moje nejoblíbenější tip. Balzám místo podkladové báze očních stínů. Nezapomněla jsem si ani oblíbené oční stíny, ani všechny štětce, ale podkladovou bázi a přede mnou dlouhý den, zakončený večerem s kamarádkami. V tuhle chvíli skvěle posloužil crystal eos.

s láskou anna     

Žádné komentáře:

Okomentovat