Prohledat tento blog

3/17/2019

UP DATE BŘEZEN!

Tak zase po měsíci ahoj... od posledního článku uběhl nějaký čas, já sice zažila spoustu nového, ale absolutně nejsem  schopná sednout si k počítači a napsat to sem. Každopádně doufám, že tenhle up date bude pro vás, moje čtenáře, kteří se sem pořád zatouláváte, informační, ale snad pro mě i motivační, abych na sobě v ohledu psaní začala zase makat. 

Poslední článek se týkal mého Silvestru v Bratislavě, a už teď vím, že letos se do Bratislavy určitě vrátím a nepochybně bude o čem psát. Jednou z takových novinek nenovinek je i to, že mi zase začal semestr, a tak teď většinu času trávím ve škole nebo na cestě na byt, který máme teď pronajatý. Samozřejmě si ale nenechám všechen čas sežrat školou a daří se mi také spoustu času trávit s přáteli na oslavách nebo objevováním nových pražských kaváren. A upřímně řečeno za 3 týdny ve škole jsem navštívila asi 7 kaváren. No a s tím souvisí snad nejlepší věc posledních dní, protože při jednom z takových kávových dýchánků se zrodil nápad, že by nejspíš tady u mě (nebo na jiném webu)vznikla rubrika, kde bych já a můj kamarád zprostředkovávali dojmy z kaváren a pomáhali dalším objevovat nová místa a nové chutě. Samozřejmě krom téhle rubriky mi v šuplíku leží recenze na magnetické řasy nebo TO DO LIST *21  taky zase pár příběh o nepovedeném rande, takže je pořád na co se tady těšit... 
Tak to by byl takový rychlý up date a řekla bych, že další články by mohly být v tomhle stylu - krátké/stručné/výstižné. Co vy na to?


s láskou anna

Žádné komentáře:

Okomentovat