Prohledat tento blog

4/16/2021

RANDE S VYKŘIČNÍKY

    Protože už jsem se tak nějak zase myšlenkově naladila na školu a počítač mi znovu přirostl k ruce, možná bych mohla zase své tragikomické zážitky začít vypisovat sem. Snad aby se další nešikovní lidé necítili sami nebo snad proto, abych jen do chmurných dnů vnesla trochu nadhledu nad randěním.
     
    Tak třeba moje rande 3 roky zpět s klukem, který byl "ideální" dokud jsme se nepoznali. Znáte to, váš kamarád je z někoho tak moc nadšený, že se s ním prostě musíte seznámit. Po čase odkývete cokoli, aby jste se ochránili před dalšími skvělými vlastnostmi vašeho "budoucího". A tak mi v messengeru přistála zpráva od pana "dokonalého". Nebyl čas, ztrácet čas, a tak bylo rande naplánováno o tři dny později. Dva dny jsme se psali a všechno vypadalo docela fajn, den před rande mi pan dokonalý napsal, jestli se nemůžeme sejít hned ten den. To mi v hlavě svítil první vykřičník!, protože ze srdce nesnáším lidi, kteří něco naplánují a pak mají tendenci plány měnit nebo rušit. I přes to zůstalo rande naplánované na další den, ale další den přišla otázka, kde se sejdeme? Historická kavárna v centru Prahy? Další vykřičník, ve výběru kavárny si taky nerozumíme... Po pár dalších beznadějných pokusech, schůzka na neutrálním poli Starbucks na Václaváku. Vyrážím ze školy a v kavárně jsem s předstihem, výhoda pro mě, můžu si rovnou objednat kafe a ještě si vyřídit hovor, mezitím píšu panu dokonalému, kde v kavárně sedím. Ještě než zavěsím telefon, blíží se ke mě "on" a já už po prvním pohledu vím, že to bude velký prů***. Pana dokonalého nenapadlo si objednat kafe, a tak se vrací do přízemí si objednat, já hned píšu kamarádovi, že tohle je velkej omyl, vykřičník! A teď si představte, že jste na rande, které vám dohodil kamarád, takže to musíte přetrpět. Naproti vám sedí někdo, kdo se chlubí tím, že se porval na hokeji, vykřičník! A připadá vám, že na rande dorazil úplně někdo jiný. než byl na fotkách, které jste viděla, vykřičník!

    Nejsem na to pyšná, ale zoufalí lidé dělají zoufalé činy, a já tohle rande zahrála do outu s výmluvou o tom, že má moje spolubydlící cestu přes Václavák a vyzvedne mě. Loučení ve stylu "tak se třeba ještě někdy uvidíme", a rychle pryč. Ten den mi přišla poslední zpráva od pana dokonalého: "Chceš další schůzku?" Zobrazeno

s láskou anna

Žádné komentáře:

Okomentovat