Prohledat tento blog

8/26/2018

PÁR MĚSÍCŮ ZPĚT

Tak jo, červen červenec srpen pomalu končí, já se na blogu už pár týdnů 2 měsíce neobjevila a stalo se toho tolik, že stojí za to, (skoro) všechny zážitky vypsat na blog. Co mě tedy potkalo v uplynulých dvou čtyřech měsících? Práce, focení, učení, přehlídka, zápočty, sportovní kurz, stěhování z Prahy, tábory a spoustu pocitů...

    Když to vezmu od nejnovějších událostí, strávila jsem 5 týdnů prázdnin, takže vlastně celé prázdniny krom pár dnů, s dětmi na táborech, nejdříve na 14 denním letním táboře a pak vždy po týdnu na táboře rodičů s dětmi. Na tábory jezdím už pěknou řadu let, nejdříve jsem jezdila jako dítě, pak jsem si tábory zkusila z pozice praktikanta a poslední 2 roky jezdím jako vedoucí. A musím říct, že mě tábory stále baví. Baví mě vše, co zažívám s dětmi, chvíle plné smíchu a zábavy, ale nic není zalité stále sluncem a krizovky se také najdou, u těch mě pak baví to, že si vždy žádají kreativní řešení. A ačkoli mohou být tábory sebevíc náročné a děti sebevíc "zlobivé" stejně vám jako vedoucímu přirostou k srdci. No... tábory mě tedy učí mnoho věcí o druhých a na druhou stranu přicházím i na spoustu věcí ohledně sebe, také jsem díky táborům poznala spoustu skvělých vedoucích, rodičů a dětí, zkusila jsem nové věci, zažila spoustu situací, prožila spoustu pocitů a všechno mě v jistém ohledu posunulo dál...
   Před tábory jsem měla kromě zkouškového i milé povinnosti, jako přehlídka na Family Festivalu nebo školní sportovní kurz, který i přes fyzickou náročnost, byl skvělý. Překonala jsem sama sebe a z absolutního necyklisty se najednou stal člověk, který si jen tak ve volné chvíli vezme kolo a zajede si za babičkou, která bydlí 10 km od něj.
   A ještě se toho stalo spoustu před před přehlídkou... Nafotila jsem nové fotky s autem Volkswagen Amarok, které najdete na instagramu, složila pár zápočtů, odpracovala spoustu hodin v práci a zjistila, že mě tahle práce (asi) nebaví tolik, jako bych si přála. Proběhlo velké stěhování z Prahy a pak jsem absolvovala několik cest zase do Prahy na školení k táborům. 
    Stalo se toho tolik že, když už bych si přála trochu času na sebe a svůj osobní život, musím se znovu učit na zkoušky, které mě ještě čekají.


s láskou anna


Žádné komentáře:

Okomentovat