Prohledat tento blog

6/27/2018

Dokonalé letní nehty s Astor Perfect Stay

Která z nás by v létě netoužila po krásných nehtech. Mnoho mých kamarádek to řeší umělými nehty, ovšem já se umělým nehtům bráním jako čert kříži a spíše jsem si oblíbila gelové laky bez použití UV lampy. Už mě přestaly bavit laky od Essence, a proto jsem se rozhodla hledat jinde a padly mi do oka laky od Astoru. 


  • ASTOR Perfect Stay Gel Color (004 PINK SUNSET a 019 FASHIONABLE RED)
  • ASTOR Perfect Stay Gel Top Coat
  • ASTOR Perfect Stay 3D Gel Shine
 
Po dlouhé době nebudu vychvalovat jen rychlou expedici z Notino.cz, ale konečně si pochvalu zaslouží i řidič z PPL. Snad první řidič, který nebyl nepříjemný už do telefonu nebo neměl s něčím problém a dokonce dorazil i v ohlášeném čase. Ačkoli vypadal dost uspěchaně a balíček mi jen tak mezi dveřmi strčil do rukou, opravdu si cením toho, že přijel na čas a já si tak ušetřila nervy. 
Každopádně zpět k balíčku a produktům uvnitř, ten dorazil samozřejmě „blbuvzdorně“ zabalený, takže ikdyž byla krabička promáčklá, laky v ní byly nepoškozené. A tak jsem se na recenzi mohla vrhnout hned první den... https://superkrasna.cz/detail/73/dokonale-letni-nehty-s-astor-perfect-stay
 

Žádné komentáře:

Okomentovat