Prohledat tento blog

5/06/2018

Zamiluj si svůj KeepCup - Planeta ti poděkuje

Nad pořízením KeepCup jsem uvažovala celkem třikrát, než jsem si ho konečně pořídila. Poprvé, když jsem začala nosit na střední škole kávu a čaj v termohnku do školy, toužila jsem po něčem stylovém a funkčním, podruhé, když si KeepCup pořídila má nejlepší kamarádka a potřetí, když jsem přemýšlela, jaký dárek pořídit (dnes už ex)příteli k narozeninám. A teď když jsem v Praze na vysoké, kávu piji vlastně každý den a spotřeba kelímků "to go" stoupá, jsem si uvědomila, že by bylo fajn konečně si KeepCup pořídit. Jedním z impulzů mi bylo také to, že pracuji v kavárně a denně vidím, jak obrovskou spotřebu kelímků máme a lidí s KeepCup je v podstatě minimum, třeba 2 za měsíc?!

Dlouho jsem hledala "ten svůj" design, než jsem konečně narazila na šedobéžovou kombinaci skleněného hrnečku s korkem. Musím říct, že KeepCup si vybere snad každý, protože firma nabízí opravdu mnoho barevných kombinací a velikostí. V poslední době mě kromě skleněného designu zaujaly hrnečky s tématem... https://superkrasna.cz/detail/59/zamiluj-si-svuj-keepcup-planeta-ti-podekuje

Žádné komentáře:

Okomentovat