Prohledat tento blog

3/15/2018

BŘEZEN A DÁL?

Ještě jsem ani nestačila vstřebat a zapsat myšlenky ledna nebo února a už je tu březen... Tak co mi tenhle měsíc zatím přinesl, co na mě chystá nebo s čím do něj vcházím?
Škola, brigáda, blázním a jsem spokojená/šťastná?


Je půlka března, mě právě končí třetí týden školy, dost mi dává zabrat měnící se rádoby jarní počasí a odnáší to moje zdraví. Možná k tomu přispělo čekání u lékaře v čekárně plné nemocných lidí, možná to, že se v zimě prostě neumím pořádně obléknout. Každopádně týdenní kůra skládající se ze zázvorového čaje, paralenu a docházky do školy mi nějakým zázrakem pomohla, ačkoli rýma se mě nehodlá pustit za žádnou cenu... S návštěvou lékaře se pojí milá novinka a tou je, že jsem se rozhodla najít si k vysoké brigádu a kde jinde než na místě, které navštěvuji nejčastěji hned po čase stráveném ve škole? Ano, nečekaně, je to kavárna. Takže mě čeká úžasná práce a místě, které bude podporovat mou závislost na kávě a zároveň budu pracovat na místě, které zbožňuji. A jako by to nestačilo s návštěvou lékaře a nemocí se pojí i další myšlenka března, blázním. Blouzním, blázním a zároveň si uvědomuji, jak jsem šťastná. Ani bych do sebe neřekla, že když budu mít teplotu a bude pro mě neskutečně těžké soustředit se na cokoli, dokážu uvažovat nad tím, jak se mám skvěle. Ujede mi tramvaj do školy, ale já se nad tím v opojení paralenu jen usměju, nemám sílu tramvaj dobíhat, a tak čekám na další, rozhlížím se a najednou se ocitám ve svém vlastní světě, ve světě, kdy vás tak moc ovládá nemoc, že prostě nevnímáte nic okolo. Přemýšlím o událostech minulého týdne a měsíce. Přemítám ne úplně šťastné vzpomínky - známost, pohřeb, zklamání a smutek, tyhle melancholické nálady si ale musím zakázat a na duhou stranu si s úsměvem uvědomuji, že proti špatnostem světa stojí i šťastné okamžiky - výlety, oslavy, cestování, káva, fitko, život... Vzpomínám si i na knížku, kterou jsem nedávno četla, kdy vám ke štěstí v životě pomůže vděčnost a uvědomování si, kolik úžasných věcí vás i třeba za jeden jediný den může potkat, stačí se zaměřit na pozitivní stránku života. A pokud se stane něco nepříjemného, pamatujte, že i špatná zkušenost je zkušenost a nějakým způsobem nás posune dál.
krásný čtvrtek
s láskou anna

1 komentář:

  1. Úplně vím o čem mluvíš :) To střídání počasí je děsné a moje zdraví už to taky odneslo.

    OdpovědětVymazat