Prohledat tento blog

2/19/2018

MAKEUP REVOLUTION Metalic lip kit

Do třetice všeho dobrého jsem se rozhodla vyzkoušet další produkt od značky MAKEUP REVOLUTION a tím je metalická sada na rty Retro Luxe v odstínu Worth It. Jelikož si skoro nikdy nelíčím výrazné oči, myslím, že korunou líčení jsou právě dokonalé rty.


Jako i při předešlých objednávkách jsem zvolila osobní převzetí v Praze, Notino.cz ale přidalo další výdejnu na Novém Smíchově, což je podle mě hrozně moc fajn, protože je pro mě tahle výdejna dostupnější než ve Florentinu a z metra se k téhle výdejně dostanete během 5 minut a po cestě se stavíte ještě ve Starbucks pro kávu. Když jsem tedy dorazila na výdejnu, nebyla tu ani noha, takže jsem hned u pokladny nahlásila číslo své objednávky a za chvilku jsem odcházela spokojená se svou objednávkou. A má cesta vedla rovnou na Hlavní nádraží a vzhůru potěšit babičku na Moravě svou návštěvou.
Více zde <3

Žádné komentáře:

Okomentovat