Prohledat tento blog

2/12/2018

MAKEUP REVOLUTION Unicorns Are Real paletka


Ahoj!
V další recenzi se zaměřím na další produkty značky MAKEUP REVOLUTION, tentokrát na paletku očních stínů a primer na oční stíny: 
     
  • fixátor očních stínů a podkladová báze 2 v 1 Aqua Seal
  • paletka očních stínů Unicorns Are Real


Jelikož jsem trvale v Praze a domů jezdím jen o víkendech, upřednostňuji osobní převzetí v Praze. Balíček jsem měla pokaždé po platbě přes účet k převzetí připravený během 2 dní. A ačkoli jsem čekala, že bude výdejna plná lidí teď v předvánočním čase, mile mě překvapilo, že lidí tu bylo stejně jako posledně, takže jsme měla svou objednávku v ruce během 3 minut. Jak probíhá vyzvednutí objednávky? Přijdete na vámi zvlenou výdejnu/prodejnu, u výdejního automatu zadáte číslo objednátky, vezmete si účtenku s pořadovým číslem a už jen čekáte než se na obrazovace ukáže vaše číslo, převezmete si objednávku a můžete jet spokojení domů. Nic složitého...

1 komentář:

  1. Stíny Revolution mám ráda, za málo peněz poměrně dost muziky bych řekla:-). Jen mi řekni, kde jsi koupila ty srdíčková světýlka? Strašně je potřebuju:D

    http://www.bygabra.cz/

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat