Prohledat tento blog

12/20/2017

10 SKVĚLÝCH VĚCÍ PŘED VÁNOCEMI

Popravdě řečeno, jsem vánoční nadšenec, na Vánoce se těším snad už od října a nemůžu se dočkat než začne sněžit. Od půlky listopadu potkávám na každém rohu ale vánoční výzdobu a tohle šílenství začínám nenávidět a tak nějak se snažím celé Vánoce nevnímat. Čím víc se tedy Vánoce blíží, tím víc mám pocit, že nic nestíhám... tedy s rukou na srdci, já vážně nestíhám, když už se stává tradicí, že dárky začínám nakupovat 20. prosince. Ale i tak podle mě existuje 10 SKVĚLÝCH VĚCÍ PŘED VÁNOCEMI, které mě naladí zpět na Vánoční vlnu.


  1. Huňaté svetry - Vlastně svetry všech velikostí, barev, materiálů... prostě všechny jsou skvělé! Nejenže je skvělé koupit si nový svetr, ale ještě lepší je vytáhnout doma, ten nejvíce vytahaný, ale nejoblíbenější, uvařit si čaj a dívat se na filmy.
  1. Filmy - Ať už se podíváte na nějakou klasickou pohádku nebo objevíte nový film. Je prostě skvělé, zabalit se do peřiny, uvařit si čaj, dívat se a nasávat vánoční náladu.
  2. Vánoční čaje/káva - To je něco, na co se těším snad celý rok. Vánoce jsou jediné období, kdy si čaj osladím medem nebo do kávy nasypu skořici, protože k tomuhle času to neodmyslitelně patří.
  3. Šály, čepice a rukavice -  Ačkoli je otravné se neustále oblékat a svlékat. Když se nabalíte jako sněhulák, je vám teplo a vyjdete si do vánočního města nebo jen tak na procházku do přírody, budete ještě rádi, že jste tak nabalení. A večerní procházky dají všemu ještě krásnější kouzlo.
  4. Teplé ponožky a vánoční oblečení - Doufám, že stejně jako já máte ve skříni pár kousků, které vytáhnete jen na Vánoce, ať už jsou to trička, mikiny, svetry... Samozřejmě počítám i všemožné doplňky: náramky, řetízky, náušnice... a pak k zimě patří samozřejmě teplé, chlupaté ponožky a ještě lepší jsou ty s vánočními aplikacemi, různé mašličky a bambulky jsou vrchol roztomilosti. No ne?
  5. Sníh - Lidé kolem mě se v prosinci rozdělí na dvě části. Ti,  kteří sníh milují stejně jako já a ti, kteří nemají sníh rádi, třeba moje spolubydlící. Já sníh miluji od malička, protože se mi asociuje s narozeninami a láskyplnou atmosférou Vánoc v okruhu rodiny. A kdo by nemiloval lyžování nebo celkově zimní sporty? Být "mladší", tak si nejraději vezmu rukavice a vyrazím stavět sněhuláka.
  6. Rodina -Podstatou Vánoc nejsou dárky, je to možnost strávit společně s blízkými chvíle klidu a lásky, vždyť na Vánoce vídáme tetičky a strýčky, které jsme neviděli, jak je rok dlouhý. Ale nejde jen o to setkat se s širší rodinou, jde přece o ten hřejivý pocit, že jste všichni spolu a alespoň na chvilku opustíte hektický svět a vnoříte se do pohodové atmosféry. A bonusem je, když má váš blízký radost z vašeho dárku, ať už jde o sebemenší maličkost.
  7. Výzdoba - Přes rok se svět zdá být poněkud šedý a ošklivý, ačkoli v zimě se nám ulice mohou zdát také šedé a monotónní, protože jsou ulice často plné rozbředlého sněhu, přece jen o Vánocích jsou ulice a domy ozvláštněné a rozzářené vánočními světýlky, mašličkami, vločkami a umělými rampouchy. A navzdory tomu, že nesnáším, pokud je všude výzdoba už od října, prostě Vánoční světýlka mě obměkčí vždycky. A i přeplněný obchoďák osvětlený světýlky dostane jiný, zábavnější rozměr.
  8. Vánoční vůně - Nesnažte se mi namluvit, že vaše srdce o Vánocích neokřeje a neposkočí, když někde cítíte vůni mandarinky. Ačkoli mandarinky nejsou vánoční sezonní ovoce, mě prostě jejich vůně navozuje Vánoce. Možná proto, že jako malé holce mi vždy přinesl Mikuláš právě je, možná ne... Každopádně mandarinky není jediná vůně, která podle mě patří k vánočnímu času. Ale jaké další vůně to jsou? Pomeranč, skořice, stromeček, vosk Yankee Candle Pecan pie, svařák, jehličí, perníčky, rum... a jaké jsou ty tvoje?
  9. Cukroví a vánoční jídlo - Když se řekne Vánoce, jako jedno z prvních se mi vybaví mísa plná cukroví a ikdyž ho moc nejím, prostě k vánocům patří. Nevím proč, ale strašně ráda ochutnávám cizí cukroví, tedy "cizí" myslím např. kamarádek nebo babičky. Taky vidím mísu, která zabírá snad půlku lednice  a je plná bramborového salátu, který dělal taťka. Já tedy nevím ale až budu mít vlastní rodinu, tak snad budu úkolovat mého taťku, aby dělal salát za mě, protože, jak řekne asi každý na vlastní recept, tenhle salát je prostě nejlepší na světě. A jako poslední stojí za zmínku (chudák) kapr. No... Ačkoli celý rok jím maso a nedělá mi to problém, na Vánoce je mi přece jen toho kapra u vás ve vaně líto. Takže taky proto nemohu nikdy vánočního kapra kupovat, mě prostě musíte posadit rovnou před talíř, jinak bych nepozřela jediné sousto. 
Krásné Vánoce 
s láskou anna


Za nedlouho vyjde další recenze, tady je odkaz na druhou recenzi na produkty od Makeup Revolution: https://superkrasna.cz/detail/17

Žádné komentáře:

Okomentovat