Prohledat tento blog

12/13/2017

JAK JSME ZVLÁDLI LISTOPAD A PROSINEC?

Tak jsem se rozhodla po nějaké době zase sepsat své myšlenky a zážitky... Ráno jsem je ve škole začala hezky dávat dohromady a až do večera jsem žila v domnění, že až budu večer doma, jen článek zakončím a budu moci zveřejnit, ale ejhle, odpoledne sedím v autobuse domů, otevřu aplikaci v telefonu a článek je pryč... Takže znovu...


   Chtěla jsem si postěžovat na život na koleji. Ačkoli jsem očekávala od koleje klid na učení, neosobnost a soukromí, nic z toho se mi snad pořádně nedostává. Klid na učení nemáte,  protože vám někdo ustavičně cestuje kolem pokoje, mluví, zpívá nebo píská. S tím souvisí i to, že se tu pořádně nevyspíte. Takže jsou vašimi nejlepšími kamarády ŠPUNTY DO UŠÍ. Soukromí pomalu nemám, protože vše v pokoji samozřejmě sdílím se spolubydlící, což mi ani tak nevadí, protože jsem to dělala už rok před tím na internátu. Dalším zlodějem soukromí jsou společné kuchyně a koupelny. Samozřejmě se v těchto místnostech shromažďuje největší nepořádek, v kuchyňce si kolikrát nemáte kde umýt nádobí nebo je sporák tak špinavý, že raději sníte něco, co se nemusí vařit. Koupelny a sprchy jsou kapitola sama o sobě. Celý uplynulý týden jsem v umyvadlech nacházela vousy. Ovšem má spolubydlící nasadila všemu korunu, když přišla z večerního koupelnového rituálu a prohlásila, že snad nebude moci nikdy bydlet s mužem, že by se z věčně zvednutého prkýnka na záchodě asi zcvokla.
   Další za zmínku stojí škola. Ačkoli s rozvrhem jsem se už dokázala smířit, od začátek prosince už makáme na zápočtech. V současné době už mám za sebou 4 zápočty, snad úspěšně. Teď když už máme část za sebou, nezdá se to tak hrozivé, ale když jsem na začátku října zjistila, že mám pár měsíců na natrénování fyzičky, kterou jsem na střední trénovala rok a půl - plavání, jsem už relativně klidnější. Každopádně na tenhle nedostatek času si budu muset očividně zvyknout, protože jsem měla  měsíc na doučení angličtiny za 4 roky a dohnat třeba latinské pojmy z češtiny. Skvělé je také, že mě třeba příští týden čeká náslechové hodiny z hudebky, poslední část zápočtu z plavání, zápočet z rétoriky, zápočtový test z angličtiny, hudebky a přehrávky na klavír z hudebky. Haha, vůbec nemám pocit, že je toho moc. Ale navzdory všemu, na co si budu ve škole stěžovat, jsem ráda, že jsem se na Karlovce a přece jen, až budu mít po zkouškách, budu mít měsíc volno(snad). 
   Co se děje nového je také to, jak už jste si mohli všimnout, že jsem začala psát recenze pro stránku superkrasna.cz, takže budu ráda, pokud mi udržíte přízeň a budete číst i mé příspěvky tam. Samozřejmě vám sem budu dávat odkazy na články. Kromě superkrasna.cz mě ale najdete i na YouTube, přesněji ve dvou videích:
1. video
2. NOVÉ video

Takže pokud se vám budou naše videa líbit, dejte like, odebírejte Mooniin kanál nebo nám napište nápad na další společná videa.

A blog se dnešním dnem vrací jen do mých rukou a vee už sem přispívat nebude, ale kdo ví, možná najdu nového parťáka s chutí a časem psát. :)

S láskou anna
    

Žádné komentáře:

Okomentovat