Prohledat tento blog

12/10/2017

MAKEUP REVOLUTION - Základ líčení

Základem každého líčení je podle mne nalíčené obočí a rty. Oči jsou obvykle výrazné samy o sobě, takže řasenku nepotřebujete, a pokud se dobře staráte o pleť nepotřebujete ani makeup . V další recenzi se zaměřím na pletku na obočí a dvě rtěnky od MAKEUP REVOLUTION.
  • rtěnka Vamp Collection - 100% Vamp
  • rtěnka Iconic Pro – You're a Star
  • paletka Focus&Fix - Light Medium

Všechny produkty jsem objednala z Notino.cz. Na Notinu.cz je skvělé, že můžete objednávat i bez registrace, ale pokud se chystáte objednávat vícekrát, je pro vás lepší vytvořit si vlastní účet, prostřednictvím kterého také získáte výhody. Výhodou tohoto eshopu je nejen to, že nabízí obrovské množství různorodých produktů, ale umožňují také osobní odběr v Praze, Brně a Ostravě. Ačkoli jsem měla s objednávkou menší problém, zavolala jsem na info linku a ochotná slečna se mnou udělala objednávku přes telefon. Produkty jsem měla k odběru připravené během 2 dní. Na sms výzvu jsem hned vyrazila na prodejnu, vyzvednout si balíček. Potěšilo mě už jen to, že byl každý produkt zabalený v bublinkové folii a navíc v sáčku a taštičce Notino...

Více ZDE <3 

Žádné komentáře:

Okomentovat