Prohledat tento blog

11/23/2017

I'm stuck on you! - Voděodolná taštička na plavky


Ačkoli nastupuje zima a většina z nás už plavky odložila hluboko do skříně, jsou i tací, kteří plavky neuklidili ba naopak si museli koupit nové. Mezi naše vysokoškolské povinnosti totiž patří mimo jiné i kurz plavání. A jako celý ročník i já řešila otázku, jak převézt mokré plavky z bodu A do bodu B, z bazénu na kolej, aniž bych si namočila všechny věci v kabelce.


Elegantně jsem tento problém vyřešila, pořízením voděodolné taštičky na plavky ze stránky POSTOVNEZDARMA.cz.


Určitě jste alespoň jako malí jezdili na plavání. Když jsem byla malá já, jezdili jsme všichni ze třídy se dvěma igelitkama, s jednou velkou na všechny věci a s další menší igelitkou na plavky. Každý týden jsem měla všechny věci promáčené od plavek a zapařené z igelitek. Až na vysoké mě napadlo, pořídit si taštičku na plavky, ve které se neudělá rychle díra, nebudu ji muset tedy po pár použití vyhodit, a plavky z ní nebudou nechutně zapařené už po pár minutách.

Dodání?
Čekala jsem, že dodání bude rychlejší, ale 14 dní se dá taky vydržet. Balíček přišel označený jako křehký v obyčejné igelitové obálce. Trochu mi to připomínalo balíček z Aliexpressu. Ale u této stránky máte alespoň jistotu, že vám balíček dorazí. :)

Hodnocení produktu?
Taštička se mi nezdá z nějak laciného materiálu, strany jsou zatavené a zip je ohraničený kovovými rohy. Taštička je opatřená voděodolným zipem, takže s rukou na srdci mohu říct, že se mi ještě nestalo, aby mi voda z plavek vytekla do kabelky a zmáčela ostatní věci. Taštička je velikosti asi formátu A5 (23.6 x 18,5 cm ), pohodlně se všude vejde. Taštička je opatřená originálním potiskem I'm stuck on you! Což mě při každém pohledu na ni přivádí k úsměvu, protože překlad znamená něco jako, jsem na tobě přilepený. Pokud si produkt objednáte náhodně vám přijde potisk broskve nebo melounu, ale oba potisky jsou podle mě roztomilé.


Cena x kvalita?
Jedna taštička vyjde na 95,- a obrovskou výhodou je, že taštičku jen tak nezničíte, nemusíte ji vyhodit a kupovat znovu novou. 

Celkově mě taštička velmi potěšila a určitě bych jí doporučila dál.  

s láskou anna

Žádné komentáře:

Okomentovat