Prohledat tento blog

10/20/2017

PRÁZDNINOVÉ LÁSKY

Když jsem minulý týden přebíhala (novou) silnici v nových botách, uvědomila jsem si zvláštní a přirovnání lásky, bot a nového asfaltu... Letní prázdniny jsou nenávratně pryč, podzim už nastoupil a já už se těším na zimu, tak proč si úsměvně nevzpomenout na letní románek? 




   S botama je to jako s chlapama. Koupíte si nové boty, máte z nich radost a ještě lepší jsou ty, do kterých se zamilujete na první pohled. V létě potkáte nového chlapa a jste okouzlená ne-li zamilovaná a chcete s ním trávit spoustu času, stejně jako nové boty chcete stále nosit... Samozřejmě jsou i případy, kdy románky bereme povrchně a opravdu jen jako románek na léto. Víc se mi ale líbí srovnání se "zamilovaností". 
   Dlouho jsem se přemlouvala ke koupi nových Vansek, protože znáte to, ty staré jsou pořád dobré i když jsou prochozené a vyšisované. Po výplatě z brigády jsem se ale rozhodla pro investici a nové boty jsem si koupila.  Nové Vansky jsem zbožňovala od první chvíle a samozřejmě je nosila, kde jsem mohla... bohužel... Jednoho krásného, slunečného, prázdninového dne jsem potřebovala přeběhnout (novou) silnici ... asfalt ještě nebyl zatuhlý a já se do něj lepila podrážkami svých bot, už jsem se blížila k druhému chodníku, ale k mé (ne)šikovnosti jsem zakopla o obrubník... naštěstí to nebylo nic dramatického, jen takové to zaškobrtnutí, které s uchychtnutím ustojíte. "Hop" na chodník, zkontrolovat podrážky a fuuuuj, měla jsem je úplně černé... Au, píchlo mě u srde... No naštěstí to doma zpravilo mýdlo a kartáč. A mohla jsem se znovu radovat z mých "lásek".
   Ačkoli k letnímu románku se asi dlouho nepřemlouváme, většinou přijde nějaký podnět a "bum" vy se do toho vrhnete po hlavě. Po lehké seznamovačce se snažíte trávit společně co nejvíce času, užívat si současného/dočasného okamžiku, blízkosti, okouzlení. Něčeho nového, neokoukaného. Stejně jako své nové boty také pořád nosíte a užíváte si jich, ale pak přijde silnice s čerstvým asfaltem a jak se říká: "Zamilovala jsem se do tebe pomalu a pak úplně." A najednou jste v břečce, která vám ničí boty. Zakopnutí pak představuje rozhovor nad tím, jak to bude dál, protože vy jste si to malovala asi až moc hezky, že po létě spolu budete trávit také nějaký čas, ale ejhle letní krasavec to bral vážně jen jako povyražení a teď se vrátí do svého kolotoče všedního života s kámošema, se kterýma bude chodit do baru na pivko a chlubit se tím, jakou známost měl v létě. A vy najednou padáte, ale ustojíte to, zasmějete se a jdete dál, ale při pohledu na, v tu chvíli, zničené boty vás bolí u srdce, ale co? Chvilku to s tou bolestí přežijete a pak boty vyčistíte a s odstupem času se zase těšíte ze svých bot, stejně jako se oklepete z románku, který nevyšel, ale co, i s touhle jizvou v duši se dá žít. Jste přece silná žena, co si sama koupila boty ne?!
s láskou a nadhledem anna

1 komentář:

  1. Moc zajímavá úvaha. S chlapama je to občas jako s asfaltem, a je jedno jestli tím změklým nebo tvrdým:-)))).


    Měj se krásně!

    http://www.bygabra.cz/

    OdpovědětVymazat